Wachtwoord vergeten? Gebruikersnaam vergeten?
Home Wie zijn we Het team
Het team

Er zijn drie pastores in dienst van het Kruispunt: Anton Metske, Connie Vliek en Chris Möhlmann. Zij zijn om beurten aanwezig tijdens de inloop om aandacht te geven aan de bezoekers, voor een goed gesprek of praktische adviezen. Ook besteden zij veel tijd aan pastoraat op de plekken waar mensen van de doelgroep verblijven.

Vijf gastvrouwen en - heren zorgen om beurten voor een goede gang van zaken en een goede sfeer tijdens de inloop, zowel 's morgens als 's middags.

Veel werk wordt gedaan door de ongeveer 30 vrijwilligers. Zij zorgen voor de koffie en de thee, het opruimen na afloop en bieden een luisterend oor aan de vrijwilligers.

Dan zijn er nog de vrijwilligers van de vele kookgroepen. Elke dag koken zij met 3-4 mensen een maaltijd voor zo'n 40 personen!

Reken even mee: 30 vrijwilligers op de werkvloer, 25 kookgroepen x 3-4 vrijwilligers, 7 bestuursleden, dat zijn toch al gauw 120 vrijwilligers!

Regelmatig zijn er stagiaires bij het Kruispunt. Middelbare scholieren vervullen er hun maatschappelijke stage en komen zo in contact met een doelgroep en een wereld die voor hen meestal verborgen blijft. Studenten uit middelbaar of hoger beroepsonderwijs, oefenen er allerlei vaardigheden die van belang zijn voor hun vorming tot pastor of hulpverlener.